LA CRUZADA DE NEVILLE

LA CRUZADA DE NEVILLE

lunes, 2 de septiembre de 2013

RADIOGRAFIA DE UN PANFLETU








Desde éste blog queremos saludar a uno de nuestros más altos combatientes en la defensa de la identidad histórica asturiana; a Lisardo Lombardía; director del Festival Intercéltico de Lorient.
LA FUNDACIÓN BELENOSFONOASTUR,LA HERMANDAD NACIONAL CELTA  son grandes batallas en las que se ha embarcado para hacer frente a la reciella romanista que nos acecha por doquier.
La reciella romanista pasta y engorda en las cuadras de CANTOBLANCO y cuando llega el buen tiempo acude al norte cantábrico berrando y hollando el suelo de nuestras montañas. Tradición antigua la de la trashumancia cuando aquellos numerosos rebaños de borregos eran conducidos por feroces mastines a saciar su hambre y a engordar en nuestros verdes pastizales.
Sus balidos eran atronadores; su rumbo y sus pisadas constantes, su polvareda contaminante inmensa, más a pesar de los feroces y acarlancados mastines que les guardaban y dirigían habían de rendir tributo al insumiso lobo de nuestas montañas. 
Una y otra vez venían y una y otra vez volvían diezmados tras pagar el tributo de su atrevimiento.

Un saludo pues para éste gran combatiente de la Fuerza Patriota. Asimismo quiero saludar a quien me ha informado del asunto Carlos X. Blanco otro gran combatiente y amigo personal recomendando vivamente a todos vds que visiten el campo donde batalla de forma constante e indeclinante CARLOS X BLANCO
Ellos y otros grandísimos fideles forman los mimbres de la Fuerza Patriota; siempre vigilante y presta a actuar en  defensa de la memoria histórica y de la leyenda que ha forjado  el  pueblo asturiano a lo largo de los siglos.
Tras ésta breve introducción cedo la palabra a Carlos X  Blanco.

 Radiografía y encamientu d´un contra-panfletu

Lisardo Lombardía, Radiografía d’un panfletu.
Sobre’l llibru “Astures y Asturianos. Historio gra -
fía de la Edad del Hierro en Asturias” de Carlos
Marín Suárez. Uviéu, Fundación Belenos, 2005.
[Crítica detallada d’una obra espublizada
en 2005].


Tiempos fatos estos, nos que cualesquier pedante y enchipáu ha cuntar con un llibrín, y nos que tolos gatos quieren zapatos.

Esti veranu tuvi oportunidá de lleer una documentada ya punchante crítica de Lisardo Lombardía a un –daquella- doctorando n´arqueoloxía, un tal Carlos Marín. Carlos Marín asoleyara va unos años -2005- nuna editorial gallega un llibru, Astures y Asturianos, onde s´insultaba a partes iguales al celtismu asturianu como al asturianismu en xeneral, y onde la esistencia mesma d´un asturianismu celtista quedaba al altor del betún. Na más pura llínia de los becarios y rapazos d´El Catoblepas, anque nun conozo yo conexones direutes ente esti autor y la reciella de Gustavo Bueno, Marín mansuñaba datos, biografíes, fechos, faciendo del celtismu asturianista (o del asturianismu celtista, que nun sé qué sedrá meyor) pocu menos qu´un crime contra la ciencia, contra la humanidá y contra la convivencia. Lisardo Lombardía-y retrucó con un cartafueyu qu´asoleyó la Fundación Belenos. Elli y la propia Fundación víanse directamente chiscaos poles acusaciones ya insidies del aprendiz d´arqueólogu. El retruque yera normal consecuencia d´un ataque tan pocu elegante, tan mendaz, tan intoxicador. Lo más curioso y ablucante yera que l´ataque contra´l celtismu asturianu facíalo Marín en nome d´unos valores progresistes y cientifistes, masque les maneres intelectuales y l´enclín del rapaz fain pensar nes escuridaes de la Inquisición y nes mentes torturaes d´onanistes enemigos d´un pecáu qu´ellos mesmos llevaren dientro. La verdá ye que mentes lleía´l llibru yo facíame la entruga de cómo Lisardo tuvo la paciencia d´escribir tou un cartafueyu –cuasi un llibrín- solamente pa retrucar a un mozu insignificante, que namás quería –quiciabes- ser un meritoriu pa dalgún de los sos xefes universitarios. Lombardía xustifica´l contra-panfletu diciendo –y ye verdá- qu´hai acusaciones pergraves contra´l celtismu astur, el de so, contra´l de Belenos, y contra´l de un garrapiellu d´investigadores independientes y serios que van nesa llínia, y diz que´l que calla otorga. Pero tamién ye cierto qu´esta triba de personaxes, como Marín, con un perfil nidiu y típicu (mui mozos, ambiciosos académicamente, semicultos, semiformaos, mediocres y pedantes que nagüen por un puestín na universidá de la esquina) son suxetos que medren y s´enchipen más entá si-yos dediquen tiempu a retrucar. Siempres salen perdiendo les sos víctimes. Ellos, los manipoliadores ya inquisidores, cunten con la ventaya de gociar de munchu tiempu llibre y una posible beca o puestu subalternu si lo fain bien. La víctima, pela cueta, nun gana nada normalmente. Y yo nun acierto a ver cómo s´espublicen artículos y llibros con esi material! Si hasta Lola Flores espublizó llibros, cómo nun van espublizar tochos y ensayos los más vulgares doctorandos y escritorcinos baxo promeses d´oropel, remanaos na solombra por catedráticos yá chorones, yá mayulones y xubilaos dende´l puntu de vista de la razón, yá que non l´alministración.

En resume: bon retruque´l de Lombardía, con bon apéndiz esi cartafueyu de Belenos, con ensayos amestaos sobre´l valir de la música celta y tamién sobre les investigaciones antropolóxiques de Fernández McClintock...y una entruga final: ¿quién afaló esi carráu d´insultos gratuitos y de perezosidaes intelectuales de que fizo gala Marín? ¿Solamente los sos xefazos de l´arqueoloxía anticelta? ¿Nun teníamos quinta columna abondo en La Nueva Engaña? ¿Toos esos chistes sobre “La Polla Llena”, “Prau qu´atrapa” y demás, diseñaos pa denigrar la llingua asturiana, nun taben talantaos con un asemeyáu enclín? L´enclín de la DESHONESTIDÁ INTELECTUAL..
Encamiento´l llibrín de Lisardo Lombardía de toes toes.


Con su venia estimados lectores y seguidores. Tras escuchar tan sabias y doctas palabras de nuestro buen amigo Carlos X Blanco sin duda heredero directo al igual que Lombardía del gran GUILLERMO M. LÓPEZ ; arqueólogo e historiador, pionero en la resistencia a los paracaidistas de Cantoblanco;  que levantó al pueblo contra el sátrapa Areces desde las páginas venerables del decano de la prensa asturiana, el diario el Comercio de Gijón, dando lugar a la célebre batalla del CAMPU VALDÉS en el lejano año de 1992 donde el aquí presente sufrió la ira de los mastines arecistas; iletrados, cachiporras y de ágil tolete.
Como decía, tras escuchar las sabias y doctas palabras de Carlos X Blanco hemos de preguntarnos ¿hasta cuándo hemos de aguantar a ésta torpe y contumaz reciella? 
La respuesta es muy simple; hasta que logremos prevalecer  de forma contundente y en ello vamos bien encaminados.
Por eso saludamos ¡¡con alegría!! y con decisión la respuesta de Lombardía al panfleto de Marín RADIOGRAFIA DE UN PANFLETU pues ya estamos hartos de gacetilleros henchidos de orgullo y con afán desmedido de protagonismo. Éstos Audax, Ditalcos y Minuros, mercenarios a sueldo de la UAM, corruptibles y sobornados no son nadie. Sólo son propagandistas, iletrados y gacetilleros.
Son la prensa amarilla de la cual ésto es un buen ejemplo: LA FALACIA ROMANISTA
Aquí hay más información a la réplica de Lombardía http://books.google.es/books/about/Radiograf%C3%ADa_d_un_panfletu_sobre_l_llibr.html?id=CYJKQwAACAAJ&redir_esc=y

Se baten en retirada tras los estruendosos ridículos a los que se han visto sometidos por Peralta Labrador en Cantabria o por Fanjul Peraza en Asturias: Curriechos, Llaguézos y Llagú, Monte Bernorio, La Ulaña, Andagoste etc, etc son grandes monumentos que dan fe de la magnitud de sus indescriptible mentiras. Y todavía falta Galicia donde ya se advierten resultados no imaginables.
Ésta pandilla de farsantes  está desconcertada, abatida, sin aliento y como no saben por donde van a salir en una nueva pirueta de magia y trileria se han sacado de la manga "La romanización atlántica" no conocida en parte alguna salvo en Cantoblanco, claro está  o el nuevo vodevil de los poderes locales asturromanos.

¡¡¡¡HAY QUE ATIZARLES!!! ahora que están noqueados y contra las cuerdas y como gran provocación les decimos que ni siquiera su famoso ruina montium de sus cacareadas explotaciones auríferas son de origen romano como muy bien demuestra Fanjul Peraza AQUÍ
Arqueólogos. No sóis funcionarios. No mendiguéis las indignas migajas que como a perros os arrojan los Bárcenas de la Albania del Cantábrico. No vendáis vuestra alma al diablo por un plato de lentejas como habéis hecho hasta la fecha   salvo honrosas excepciones o de lo contrario en el futuro se os pedirá cuentas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario