LA CRUZADA DE NEVILLE

LA CRUZADA DE NEVILLE

martes, 2 de abril de 2019

LA MURALLA DE LUGO NO ES ROMANA













LA MURALLA DE LUGO NO ES ROMANA Y FUE ERIGIDA POR LA REALEZA SUEVA

Una brillante arqueóloga ha desafiado al stablishment romanófilo que campea por las cátedras españolas.

``Indica también respecto a una de las dos teorías que plantea sobre su posible autoría que las murallas de cubos del noroeste están todas en zona sueva. ''

Durante generaciones los pontífices romanistas han practicado la táctica de tierra quemada asolando la Gallaecia, negando la presencia celta y adjudicando por la gracia de Dios todos los monumentos habidos y por haber a los romanos.

Había que mediterranizar Galicia a la fuerza, latinizarla a sangre y fuego imponerle un corsé, castrarla, arrancarle de las entrañas su alma céltica.

Todo aquello que se apartara del dogma romanófilo era inmediatamente sujeto de la más feroz damnatio memoriae que se haya registrado en cualquier escenario cultural europeo.

La Santa Inquisición Romanista y mediterraneocéntrica ha intentado acabar a toda costa, con todos los medios posibles a su alcance el gran magma cultural, el  auténtico acervo popular atlántico y céltico de la vieja nación galaica.

Durante decenios el gobierno de Madrid maniobró en esa dirección, apoyado por las quintas columnas de caciques y zipayos que  atrincherados en las cátedras universitarias de Galicia intoxicaban al pueblo con el largo rosario de sus falacias.

Lugo fue su principal estandarte, su mas preciado leiv motiv, ``La fundación romana de Lugo'' brillantemente desmentida no hace mucho al encontrar en la estratigrafia de la ciudad inequívocos restos prerromanos.

De como la secta encajó un doloroso golpe.


Luego la cantinela de la muralla romana de Lugo que ahora la arqueóloga leonesa pone en la picota junto al resto de las supuestas murallas romanas del noroeste.

Un giro cum laude


























Si, Galicia, Galicia ponte en pie porque las murallas romanas de Lugo se están desmoronando como la muralla de Jericó abatidas por las trompetas de la nación.















8 comentarios:

  1. The suevos were the people who founded the first medieval kingdom in Europe, the Galliciense Regnum. So suevos were galaicos, suevos are galician too.

    ResponderEliminar
  2. Galicia celta, está en la cultura gallega y ahora española.
    Viva Galicia, tesoro de España y amada por los españoles.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. En Galiza, de cultura " española" nada hai. Cultura si. Españolización tamén mais sen culturizar.

      Eliminar
  3. "Probe Galiza, non deves chamar-te nunca espanhola..."
    Rosalia de Castro

    ResponderEliminar
  4. Pronto vamos a presentarles mas novedades respecto a las falsas murallas romanas del n.o.

    ResponderEliminar
  5. The 'arabesques' never, ever invaded Gallaecia, clever clogs

    ResponderEliminar
  6. Só que na maneira de dar a nova hai varios elementos que non cadran moito do meu punto de vista:
    A poboación sueva non foi pre-romana, senón post-romana, de feito cando se fala de influencias alleas ao latín no galego, faise referencia ao léxico de sustrato, como o que é previo ao latín, e o de superestrato como o posterior, nomeadamente o xermánico.
    Esta poboación, por tanto, que afincou na Galiza despois da invasión romana, foíxoo grazas á entrada dunha das tribos xermánicas que se asentaron no século IV até o VI até que seren vencidas polas hordas visigóticas. Así que a mistura que están facendo entre Suevia e as poboacións pre-romanas celtas é de traca.
    Logo, se realmente quixeren que a nova sexa tomada en serio non poden utilizar un discurso tan veemente e parcial. Quen relata feitos da historia debe relatalos de maneira ecuánime, apenas como unha persoa que observa, toma nota, pesquisa e dá resultados, non como alguén que dá unha opinión apaixoada e supeditada a súa conclusión a esta, porque entón non hai rigor posible na análise e o obxectivo inicial de dar unha nova reveladora, vira nun simple artigo de opinión pero non unha nova reveladora, senón o produto da víscera.
    Non sei, comprendo a argumentación, a paixón e toda esta parte na que se fala do punto de vista mediterráneo-céntrico, pero se realmente queren que a nova sexa tomada en serio, deberían gardar as súas opinións persoais e limitárense a informar da fonte na que se basearon para daren a nova. Iso si, logo de a daren, ninguén impede que se dea unha opinión persoal, pero iso debería ser opcional na noticia.

    ResponderEliminar